Årsresumé av 2017

I mitt första inlägg i januari 2017 saknade jag pepp och motivation inför vad som skulle visa sig bli ett riktigt bra år. Jag har inte varit tipp topp på att dokumentera månad för månad, men här kommer en liten årsresumé av det jag faktiskt fått med. Heads up för långt inlägg!
 
 
 
De första månaderna av året hände, som vanligt, inte särskilt mycket. Spenderade mycket tid i skolan, gjorde go'frukostar och längtade efter våren. 
 
 
 
 
Var en helg med Maja på hennes landställe och skrotade i februari. 
 
 
 
 
Skickade lite kärlek till mina vänner över alla hjärtans dag.
 
 
 
 
 
Brunchade med en fining och hade lite av en reunion med några till.
 
 
 
 
 
Framåt senvåren fick jag mig ett spontanryck, klev in i badrummet och plockade upp saxen för att kapa en massa hår. Insåg att jag trivdes väldigt bra i det och att jag troligen inte är sämst i världen på att klippa hår, det blev ju faktiskt helt okej. 
 
 
 
 
Hittade under våren hem till poledance, lite otippat kanske. Aldrig tidigare hittat något som är såpass utmanande, både psykiskt och fysiskt, men där man ändå ser en snabb utveckling. I maj 2017 var det med rädsla och försiktighet jag provade på att svinga mig upp och ned för första gången, idag känner jag mig bekväm i att ha ena benet som min enda fästpunkt. 
 
 
 
 
Blev lite trött på att se den här byggnaden och lite glad av att fira in sommaruppehåll med lunch på Hermans med dessa kursare. 
 
 
 
 
Lillebror tog studenten. 
 
 
 
 
Spenderade en helg i Örebro med dessa. 
 
 
 
 
 
 
Spenderade dagar med klassisk svensk sommar på Johannas landställe. Ni vet, såna där sommardagar när man klär in sig i filtar i solstolen för att det är blåsigt och kyligt. 
 
 
 
 
 
 
Spontanbokade en helg i Berlin med Hanna. 
 
 
 
 
Fikade en massa med dessa filurer. 
 
 
 
 
 
 
Badade en massa i Montenegro under en vecka med min prins. 
 
 
 
 
 
Fick ihop med Erika äntligen se mina tonårsidoler live, Paramore
 
 
 
 
 
Spenderade en massa tid på gymmet och kände mig både kunnigare i vad kroppen mår bra av och starkare. 
 
 
 
 
Spa'ade med Jessica för att råda bot på vardagsstress efter sommaruppehåll.
 
 
 
 
 
 
Flyttade ihop med mitt lyckopiller och, efter några trippar på Ikea, skapade världens mysigaste hem att trivas i ihop. 
 
 
 
 
Var på Mamma Mia The Party på Tyrol ihop med mamma och farmor.
 
 
 
 
 
Såg favvo- PVRIS, igen. 
 
 
 
 
 
Snicksnackade om livsfilosofi med denna och hamnade senare på Tyrol igen, denna gång med pojkvän och vänner, för julbord. 
 
Det finns ju alltid mer, och det är inte plättlätt att sålla ut. Ett mål för kommande år är nog att kameran ska få hänga med lite oftare för lite roligare bilder. Tror nämligen att 2018 har minst lika bra erfarenheter att erbjuda. 
 

Kommentarer
Postat av: emma sofie

Jag hoppas att 2018 blir ett riktigt bra år för min familj, mina förhoppningar är höga! Som alltid i början på året :)

2018-01-07 @ 19:48:56
URL: http://emmasofierehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0