Den ultimata avslappningen

Ja, som ni ser spenderade jag och Jonathan några timmar på Yasuragi i helgen. Jag har välan klagat lite på att jag varit så fruuuuuktansvärt trött den här terminen, och ibland kan det hjälpa med ett avbrott från vardagen. Vi hade väl spånat lite ända sedan i våras kring att runt höstlovstiden kanske ta en weekend någonstans, få ett miljöombyte. Samtidigt så är jag lite trött på och får lite skuldkänslor av att flyga (ja, då tänker jag på miljöaspekten), så jag ville leta efter något närmre hemma. Yasuragi har jag bara hört mycket gott om, men inte besökt själv förut, så jag kände att det var dags att ta tillfället i akt och åka dit. Min sammanställning av tiden där är väl att det var 100% värt det. Konceptet av att i princip flytta in i den där bomullsrocken under hela sin vistelse var magi! Inget smink. Inga kläder att bry sig om. Ingen telefon som plingar. Iiiiiingenting. Bara en massa varma härliga bad och bastus. 
 
Nae. Rekommenderar det. Åk dit. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0