Onsdagstacos

Igårkväll hade vi i mitt lilla högstadiegäng lite födelsedagsmiddag för Linn hemma hos mig. Tacos har varit standard sedan vi lärde känna varandra som tolvåringar i princip. Minns bland annat sleepovers när det blev tacos till både middag och frukost (ihop med en kopp te) när man tagit sig upp på morgonen. Sååå, därav kändes det passande även för en liten födelsedagsträff! Det är ju också enkelt när alla kan hjälpas åt att ta med sig någonting. 
 
 
Linn fick en liten symbolisk present och en bukett i neutral färgpalett. Vi satt och snickesnackade vid matbordet ett par timmar, om allt mellan himmel och jord. 
 
 
Vi avslutade med att krypa upp i soffan med filtar och kuddar och slog på Fantastic beasts and where to find them, då två i gruppen inte hade sett den (knäppt, jag vet). Är så glad att jag har det här gänget, som det alltid är så avslappnat med. Vi kan liksom sitta som hösäckar och titta på film och äta chips allihopa, hur mysigt är inte det? Utan att känna att man behöver sitta rakryggad och vara übertrevlig hela tiden. Nej, uppskattar det! 

Kommentarer
Postat av: FSHD Daniel

Härliga bilder, riktigt snygga och det ser väldigt gott ut :)

Svar: Vad roligt att höra! Tack. :)
Tove K

2019-11-14 @ 21:48:08
URL: http://fshddaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0