Grekland pt. 2

Här kommer de sista Greklands- bilderna! Till exempel så gjorde vi en andra dagsutflykt till Elafonisi- stranden. En vik med magiskt glasklart vatten, och en större strand längre bort med turkost vatten och rosa sand som var omöjlig att fånga på bild. Ännu finare i kontrast till de svarta stenar som stack upp här och var. Det var vackert.
 
 
 
Vi spenderade även hela tre kvällar med att spela lite tennis. Jag har aaaaaaldrig spelat tennis eller uppskattat bollsporter överhuvudtaget. Tror att det är lite för kopplat till prestationsångest under högstadie- åren. Men, Jonis är alltid väldigt tålmodig med mig och peppar ordentligt, innan jag vågar ta mig för och skjuta iväg några ordentliga tennisbollar. Så det blev ändå lite roligt tillslut. Dessutom ganska skönt att röra lite på sig efter att ha spenderat dagen i en solstol. 
 
 
 
Efter tennisspelandet blev det standard att åka in till någon av de närmsta städerna för lite middag. Favoritstället blev kanske det som låg precis i hamnen nedan, där jag också fick mig den bästa alkoholfria mojiton någonsIN. Och då är jag ändå lite trött på mojitos i och med att det är typ det enda som serveras när en ber om alkoholfritt. 
 
 
 
Ja, det var nog mer eller mindre så våra dagar såg ut! Mysigt var det, och jag är glad att jag fick min semestervecka till slut. Avslutar det här inlägget med ett par bilder från en av de magnifika solnedgångarna! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma Hos Felicia

wow, så fina bilder! Vilken drömresa!

Svar: Tack, det var det verkligen!
Tove K

2019-09-19 @ 18:12:39
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: Paul Svensson

Tack för denna sida <3<3<3
Här är min bästa hemlighet till er Kram

https://invite.bestsecret.se/VZS-8D3-K3M?c=se&utm_campaign=copylink_invitation&utm_medium=copylink&utm_source=invitation&utm_content=registration

2019-09-29 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0