Januari

 
 
Ibland gör jag moodboards (kollage) över saker och ting. När jag har ett projekt jag vill skapa mig en tydligare bild av, när jag har ett mål, när jag drömmer om något. Har ändå ett gäng som ligger och skrotar på datorn. Ibland har de egentligen inget syfte alls. Ibland vill de bara förmedla en känsla. Kanske att det blir en bildmässig motsvarighet till att skriva av sig några sidor i en dagbok? Oavsett så är det lite mysigt att sitta och lyssna på musik och knåpa ihop. Känner mig lite som när jag var 14- 15 år gammal och kunde sitta i timmar i sträck och fixa och dona med något med Paramore i bakgrunden. 
 
Här kommer ett sådant som säkert väcker vissa saker i mig, men något annat för någon annan. Eller också betyder det ingenting. Valfri tolkning, varsågoda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0