untitled

 
 
 
 
 
 
Efter nästan ett halvår utan uppdatering så kände jag att det var dags igen. Jag glömmer nästan bort att bloggvärlden existerar emellanåt, tills något påminner mig om att den faktiskt är rätt trevlig. Så nu har jag just spenderat lite tid med att uppdatera mig på vänners och andra favoritbloggar, med en stor kopp te och ett par raw- kakor till. Chokladkakor med en vaniljfyllning, för att vara mer exakt. Dessa improviserade jag fram häromkvällen när jag var sugen på något gott, och faktiskt så blev de väldigt bra. Tänk vad lite dadlar och nötter kan göra. 
 
Idag är jag ledig från jobbet och tänkte ta tag i allt sånt där som jag tänkt att jag ska göra. Anmälan till högskoleprovet, plugga körkortsteori, fylla i jobblappar. Senare idag blir det ett benpass på gymmet. Ungefär så. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

åh mummss :)

Svar: Ja de var goda! :)
Tove K

2016-02-02 @ 13:18:11
URL: http://merakibeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0