Acai bowls

 
 
 
Hanna, som för övrigt inte vet om att jag tog denna bild på henne så jag hoppas hon är ok med den, är kick ass- duktig på att hitta nya caféer som serverar bra grejer. Senast förra veckan tog hon mig till ett sånt, nämligen Hälsocafét på Hornsgatan. Jag blev lite kär direkt, både i de stora acaiskålarna med granola på toppen, och i det fina porslinet med härliga färger och mönster. Fina bilder som hängde i klädnypor på väggar. Det var härligt. Såpass härligt att jag tog med vännen Bea dit samma vecka. Så tips, besök stället om ni har möjlighet! 
 
Igår lämnade jag blod för tredje gången, lite läskigt men viktigt. Det gick bra dock, med undantaget att jag blev ganska dålig av järntabletterna som en ska ta efteråt. Imorgon tänker mig ändå att jag är återhämtad och kan rulla vidare som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

gott

Postat av: rememberthiis.blogg.se

så gott :)

Svar: Ja det var det! :)
Tove K

2016-03-01 @ 20:59:33
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: ELIN WAHLBERG

vad gott det såg ut!

Svar: Det var det! Rekommenderas verkligen!
Tove K

2016-03-01 @ 21:38:29
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0