Alla ♡- dag

 
 
 
 
På dagen en vecka senare så kommer här ett litet alla hjärtans dag- inlägg. Det var faktiskt en riktigt bra dag, en sån där som jag tog tillvara på. Jag jobbade under morgonen och skulle sedan hem för en snabb lunch och dusch/ ombyte. När jag kliver innanför dörren hade finingen dukat upp med en brunch, chokladask och rosor på bordet. Till och med stått och stekt våfflor. Jag blev glad och lite extra varm i hjärtat. Gav tillbaka genom att ha fixat lite go' middag och sådär till kvällen, när han kom hem efter sitt jobb. 
 
Däremellan spenderade jag några timmar hos Hanna och slängde ihop veganska kanelbulle- semlor att fika på. Mysigt och gött. 👅Hoppas att alla, partner eller ej, hade en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson

Men åh vad mysig dag :)

Svar: Supermysigt! :)
Tove K

2018-02-21 @ 20:21:31
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: Miss Baby Peaches

Men gud så mysigt!

Svar: Verkligen!
Tove K

2018-02-26 @ 14:38:19
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0