En alldeles för sen videosnutt

 
 
 
Hej! För några dagar sedan hittade jag denna, nästan färdigklippt. Hade någonstans börjat tänka att det inte fanns något som helst syfte med att lägga upp den, ifrågasatt vem jag är egentligen, och så småningom glömt bort att den fanns. Kanske hade jag rätt, det finns nog inget syfte med att publicera detta. Kanske speciellt inte nu när det snart är juletider och den är närmre 7 månader försenad. Men äh. Vad gör väl lite meningslösa handlingar? Allting kanske inte behöver vara så meningsfyllt och givande hela tiden. Och- kanske kommer det ändå vara lite roligt att se tillbaka på om 20 år (när jag faktiskt lärt mig temperera choklad ordentligt och kan skratta åt vilken rookie jag var). 
 
Så, varsågoda att hänga med när jag gjorde praliner i februari 2019. 

Kommentarer
Postat av: Lena

Sååå uppskattat och såå goda! <3

Svar: ❤️❤️❤️
Tove K

2019-11-16 @ 06:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tove, 19.


     

     



RSS 2.0